گمانه‌زنی‌ها درباره مینی تبلت مایکروسافت

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از والوواک جان کوین، وکیل سامسونگ تصریح کرده که اپل در جریان این منازعات حقوقی چیزی به دست نیاورده است. در جریان آخرین شکایت اپل از سامسونگ در حالی این شرکت به دنبال دریافت غرامت چندمیلیاردی از سامسونگ بود تنها توانست 300میلیون دلار خسارت به دست آورد.

به گفته کوین، اپل به زودی دست از تعقیب اپل به جرم نقض کپی رایت برخواهد داشت. علت اصلی آن است که طرح این دعاوی تاثیری بر سهم سیستم عامل آندروید در بازار سیستم عامل‌های همراه نگذاشته و این سیستم عامل به رشد خود ادامه داده است. پیش از این اپل تصور می‌کرد درگیری حقوقی با سامسونگ موجب توقف عرضه گوشی های مجهز به آندروید آن و در نتیجه کاهش سهم آندروید و به تبع آن شرکت گوگل در بازار همراه خواهد شد.

اپل تا به حال تنها صدها میلیون دلار صرف استخدام وکیل برای شکایت از سامسونگ کرده ولی احکامی که به نفعش صادر شده سود مالی اندکی داشته و به نظر می رسد این شرکت به دنبال یافتن راهی آبرومند برای پایان دادن به رویه فعلی است. البته این پیش بینی ها در شرایطی صورت می گیرد که هنوز هیچ نشانه ای از تغییر احتمالی تصمیم اپل به چشم نمی خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 14:34 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید