گجت هاي پوشيدني ال با تمرکز بر حوزه سلامت ، 28 ارديبهشت معرفي خواهد شد.

چندي پيش در خبر ها خوانديم که اپل در هدفون هاي جديدش از سنسور ضربان قلب استفاده می کند.اما اکنون ال جي اين محصول را توليد کرده و 18 مي ( 4 روز ديگر ) از آن طي يک مراسم رسمي رونمايي خواهد کرد.


LifeBand Touch اما در نمایشگاه CES معرفی شد و حالا آماده ارایه به بازار است. این دستگاه نمایشگر 0.9 اینچی از نوع OLED دارد و برای نشان دادن زمان، داده‌های سلامتی، اعلانیه‌ها و کنترل کردن پخش کننده موزیک تلفن همراهتان استفاده خواهد شد.

این دستگاه بر خلاف “گیر”‌های سامسونگ عمر باتری قابل قبولی دارد و با باتری 90 میلی آمپری خود می‌تواند چیزی حدود 5 روز دوام بیاورد، این خیلی خوب است. قابلیت کاربردی دیگری که همانند ” گیر ”‌های سامسونگ دارد اینکه با چرخاندن مچ دست به سوی خودتان، نمایشگر روشن می‌شود و نیازی به فشردن دکمه ای نیست. این قابلیت به لطف آلگوریتم تشخیص حرکت داخلی آن است. این دستبند هوشمند در 3 اندازه عادی،بزرگ و خیلی بزرگ موجود خواهد بود که تفاوت کمی‌در وزن و طول بند آن دارد.

اما بیایید درباره قسمت هیجان انگیز داستان صحبت کنیم، Heart Rate Earphones از الجی. این واقعا نوآوری جالبی است و می‌توان گفت گوشه ای از جادو! این هدفون‌ها از تکنولوژی PerfprmTek استفاده می‌کند که میزان جریان خون را در قسمت خارجی گوش شما اندازه می‌گیرد. بدین وسیله این دستگاه می‌تواند ضربان قلب و میزان اکسیژن آن را بسنجد.

این هدفون با ” قسمت گوشی منعطف ” طراحی شده است که استفاده از آن را ساده می‌کند. این هدفون بی سیم است و بین 2 گوشی یک رابط بلوتوثی به نام ” Medallion ” قرار دارد که داده‌های بین تلفن همراه هوشمند شما و LifeBand به اشتراک می‌گذارد. الجی هنوز نگفته است که با باتری 200 میلی امپری آن، چقدر می‌تواند دوام بیاورد.

هر دو این دستگاه‌های با نرم افزارهای سلامتی LG Fitness, MyFitnessPal, Runkeeper و MapMyFitness کار خواهد کرد و علاو بر اندروید با دستگاه‌های iOS هم سازگاری دارند.

نظر شما درباره الجی و شروع امسالش چیست؟ درباره حسگر ضربان قلب، آیا ترجیح می‌دهد در هدفون تان باشد یا روی تلفن همراه هوشمندتان و بدون نیاز هدفونتان؟ کدام راحت تر و کاربردی تر است؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:46 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید