اتفاقی که حیرت جهان را برانگیخت!

چندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور امریکا، کشاورزی به نام دیوید هادسون به ماده ی سفیدرنگی که سرتاسر مزرعه ی زراعی اش را گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزماییشگاه سپرد تا به او بگویند که این ماده ی سفیدرنگ متشکل از چه موادی است. اما در عین ناباوری،پاسخ آزمایشگاه این بود: You have pure nothing!  . یعنی شما یک ماده ای دردست دارید خالصا هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف ششده باشد در آن به چشم نمی خورد!

اما پس از چندی یک آزمایشگاه روسی به روش آزمایش آمریکایی ها شک کرد و روش جدیدی را برای آنالیز این ماده ی عجیب پیش رو گذاشت که صحیح تر بود و بالا خره پرده ی جادوییی کنار رفت و عنصر تشکیل دهنده ، رخ نمود.

این ماده شکل دیگری از اتم های طلا بود که بصورت یک نانو رشته( رشته ای از الکترون ها که از پی هم قرار می گیرند و شکل یک تسبیح نخ شده را دارند.) در آمده بود.نام علمی آن ORME  یا ORMUS مخفف Orbitally Rearranged Monotomic Element می باشد.

آزمایشات بعدی اما حیرت آور تر بودند.برای وزن کردن آن، یک پیمانه ی خالی را ابتدا وزن کردند و سپس مقدار مشخصی از این گرد سفید را درون پیمانه ریخته ، مجددا وزن کردند و در عین ناباوریدر تمام این توزین ها، همواره وزن پیمانه+وزن گرد سفیدرنگ از وزن پیمانه ی خالی "کمتر" بود!آزمایشی که چندین بار تکرار شد و همواره یک پاسخ را ارائه می داد.گویی که 40درصد از جرم این ماده در جهان ما و 60 درصد دیگر آن در جهانی موازی با جهان ما سیر می کند.

نکته ی مهم زمانی به چشم امد که محققان ، پیمانه ی لبریز از ماده ی سفیدرنگ را حرارت دادند و مشاهده کردند که در حرارت بالا ، وزن پیمانه به سمت صفر گرم سوق پیدا کرد.یعنی"با حرارت دادن به این ماده می توان جاذبه را دفع نمود."

ناسا با بهره گیری از این طلای بسیا نایاب(The Pure Gold) توانست ماده ی جدیدی اختراع کند به نام آیرژول(Aero Gel) که به خودی خود از هوا سبکتر است و فرم خالص آن می تواند در هوا شناور باشد و همچنین با حرارت دادن به آیروژل ،این ماده میی تواند وزن هایی بیش از وزن خود را در هوا معلق نگه دارد. ناسا از این ژل در تحقیقات گسترده ای بهره می برد.

اما چندی پیش در "صحرای سینا" معبدی متعلق به راهبان مصر باستان کشف شد که درون آن آکنده بود از پودری سفیدرنگ! آزمایش این ماده نشان داد که شباهت بسیار زیادی بین ایین پودر تازه کشف شده با نانو رشته ی طلا وجود دارد.مصریان باستان به این ماده "مفکات" می گفتند و راز تهیه ی آن در دست راهبان مقدس بوده است.

ترکیبات مفکات با حرارت می توانسته بی وزنی را به همراه آورد و شاید راز چگونگی ساخته شدن اهرام مصر، در همینجا نهفته باشد.

به این نکته توجه کنید:

نام تمام اشکال هندسی(چه به فارسی و چه به لاتین) مستقیما بهشکل هندسی آنها اشاره می کند. مثلا دایره از دوار بودن می گوید و مثلث از سه ضلعی بودن . اما در این بین، نامی که برای شکل هندسی "هرم" در نظر گرفته شده یک استثنای عجیب است.هرم در لاتین pyramidترجمه شده که که از ترکیب دو کلمه ی pyro به معنی "آتش" و amidبمعنی "گرفته شده" تشکیل شده است.بنابر این pyramid  یعنی Fire Begottenیا از آتش گرفته شده!!! حتی اسم عربی "هِرم" نیز از ریشه ی هُرم بمعنی حرارت و داغی گرفته شده و اشاره ای به شکل هندسی آن ندارد.

می توان خصوصیات پودر سفید رنگ طلا را به اینگونه برشمرد:

  1. خاصیت ضد جاذبه در حرارت های بالا
  2. خاصیت ابر رسانایی در حرارت بالا
  3. اتصال کوانتومی به دیگر جهان های موازیquantum entanglement
  4. عدم مشابهت با ساختار عناصر جدول مندلیف
  5. در صورت برهم خوردن ساختار رشته ای، به نوری بسیار درخشان منجر می شود.
  6. بدلیل ساختار اتمی تک رشته ای،امکان تبدیل این ماده به مواد دیگر وجود ندارد.
  7. درصورت مصرف خوراکی، افزایش کاراییی مغز انسان را ر دو نیمه چپ و راست بدنبال دارد.
  8. درصورت مصرف خوراکی، افزایش طول عمر DNA که متعاقبا طول عمر انسان را بدنبال دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:19 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید