Kairos : اولين ساعت هوشمند مکانيکي جهان با طراحي بسيار زيبا و دلنشين

Kairo-smartwatch

تب گجت هاي هاي پوشيدي به خصوص ساعت هاي هوشمند مدتي است که در ميان بسياري از شرکت هاي حوزه فناوري رواج پيدا کرده و مدل هاي مختلفي از ساعت هاي هوشمند توليد و عرضه شده اند.اما تقريبا همه آن ها از ظاهر مناسبي برخوردار نبوده و اکثرا گجت هاي ناموفقي بوده اند.تا جايي که چند روز پيش يکي از مسئولان موتورولا ساعت هاي هوشمند را آشغال خطاب کرد!اما هيچ کس ساعت جديد Kairos را آشغال نميتواند نام گذاري کند.


Kairos يک ساعت هوشمند مکانيکي ( در واقع اولين ساعت هوشمند مکانيکي جهان ) است که در عين زيبايي و حفظ اصالت مکانيکي بودنش ، امکانات هوشمندي را در خود جاي داده است.

Kairo یک ساعت مکانیکی با عقربه های ساعت و دقیقه شمار است، اما ویژگی منحصربه فرد آن، وجود یک لایه بسیار شفاف OLED برروی آن می باشد که برای نمایش نوتیفیکیشن های مختلف استفاده می شود. این صفحه تا هنگامی که خاموش می باشد، ساعت ظاهر عادی و معمولی خود را دارد یعنی همانند سایر ساعت های مچی مکانیکی ولی هنگامی که نوتیفیکیشنی دریافت می شود، صفحه نمایش روشن شده و تصویری همانند آنچه می بینید را مشاهده می کنید.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

طرح این ساعت بسیار زیباست و از مشخصان آن می توان به قابلیت ارتباطی از طریق بلوتوث 4.0، یک شتاب سنج سه بعدی، موتور لرزش و یک باتری 180mAh که انرژی لازم برای 5 تا 7 روز کار کردن را در اختیار کاربر قرار می دهد، اشاره کرد.

Kairo-smartwatch

ساعت هوشمند Kairos در طرح ها و رنگهاي زيبا و متنوع از دسامبر سال 2104 در دسترس خواهد بود و پیش فروش آن هم اکنون در سايت رسمي Kairo شروع شده است.


منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:45 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید