Sleep Study ، ابزاري در ويندوز 8.1 که نشان مي دهد کدام فعاليت ها بيشترين مصرف باتري را داشته اند


Sleep-Study

 اگر دوست دارید که عمر باتری ویندوز تبلت تان حتی الامکان دیرتر تمام شده و بتوانید بیشترین استفاده را از آن ببرید، بهتر است بدانید چه فعالیت هایی باعث کاهش عمر باتری و آسیب های ناپیدا به آن می شوند. این موضوع در ابزار جدید مایکروسافت تحت عنوان Sleep Study مورد بررسی قرار گرفته و گزارش مربوط به آن حاوی انواع اسامی و ویژگی های جدید فناورانه است که باعث مصرف حداکثری توان باتری ها در دستگاه های فناورانه می شوند.


متاسفانه، کار با این ابزار یک پیش نیاز مهم دارد: Sleep Study تنها در صورتی کار می کند که دستگاه مورد نظر در وضعیت اسلیپ InstantGo باشد. در واقع، InstantGo یک ویژگی مهم در ویندوز 8.1 است که پیش از این تحت عنوان Connected Standby برای ویندوز 8 و RT طراحی و معرفی شده بود. بر خلاف سایر حالت های مشابه، این ویژگی به سیستم شما امکان می دهد در هنگام به روز رسانی برنامه های نرم افزاری در پس زمینه در وضعیت اسلیپ قرار گرفته و در عین حال، برگرداندن دستگاه به وضعیت فعالیت و اجرایی بسیار سریع و فوری امکان پذیر باشد.

توجه داشته باشید که این ویژگی در همه دستگاه های مجهز به ویندوز 8.1 موجود نیست، بنابراین برای اطلاع از وجود یا عدم وجود آن، می توانید فرمان «.powercfg/a» را تایپ کرده و اجرا نمایید. اگر عبارت «Standby<Connected>'s» را مشاهده کردید، این ابزار در ویندوز سیستم شما وجود دارد، بنابراین می توانید دستورالعمل های مایکروسافت را در وبلاگ Windows Experience دنبال کرده و Sleep Study را اجرا کنید.

این ابزار یک گزارش در فرمت فایل HTML تهیه می کند که در آن، پنج دلیل مهم از کاهش مستمر عمر باتری تبلت و مستاصل ماندن در شرایط حیاتی و موردنیاز شرح داده شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, | 2:53 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید