بازگشت BLU به بازار گوشی های ارزان قیمت با ۴ اسمارت فون جدید از سری STUDIO C

BLU که به دلیل تولید اسمارت فونهای اندرویدی سطح متوسط معروف است به تازگی چهار اسمارت فون جدید و مقرون به صرفه سری STUDIO C را معرفی کرده که در ادامه با این محصولات آشنا خواهیم شد .

به عنوان بخشی از محصولات سری سی استودیو ، شرکت BLU از چهار محصول جدید پرده برداری کرد .Studio 5.0 C HD ، Studio C mini ، Studio 5.0 C و Studio 5.0 CE .
با دو اسمارت فون Studio 5.0 C HD و Studio C mini شروع می کنیم ، هر دو گوشی از یک چیپ ست مدیا تک چهار هسته ای با کلاک ۱.۳ گیگاهرتز بهره می برند .مدل اول دارای یک گیگابایت رم و دومین مدل دارای یک رم ۵۱۲ مگابایت است .

Studio 5.0 C HD دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و Studio C mini از یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می برد .
در بخش دوربین هم مدل اچ دی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو است و مدل مینی نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و دوربین مکالمه ویدیویی ۲ مگاپیکسل استفاده می کنند .
هر دو مدل Studio 5.0 C و Studio 5.0 CE تقریبا یکسان هستند بجز در قسمت چیپست که مدل اول از یک چیپست مدیاتک MT6752 با قابلیت پشتیبانی از ۴G HSPA و مدل دوم از مدل قدیمی تر همین چیپست یعنی مدیاتک MT6751  بدون قابلیت پشتیبانی از ۴G HSPA .

از دیگر ویژگی های این دو اسمارت فون می توان یه صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ ، ۵۱۲ مگابایت رم ، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل و دوربین VGA برای مکالمه ویدیویی ، ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر بهره می برند .
اما بحث اصلی تمام خریداران یعنی قیمت ، مدل Studio 5.0 C HD با قیمت ۱۴۹ دلار ، Studio C mini با قیمت ۱۱۹ دلار ، Studio 5.0 C با قیمت ۱۰۹ دلار و مدل Studio 5.0 CE نیز دارای قیمت ۸۹ دلار می باشد .

جدول مشخصات فنی :

Blu-Studio-C-series-Spec

هنوز از تاریخ عرضه این اسمارت فون ها خبری در دست نیست .

منبع : Ubergizmo


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, | 23:55 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید