Asus-ZenWatch ایسوس ساعت هوشمند ZenWatch را ابتدا در تایوان و در تعداد محدود عرضه خواهد کرد
Asus-ZenWatch

ساعت ZenWatch شرکت ایسوس، طبق وعده قبلی شرکت سر موعد در ماه نوامبر در تایوان عرضه خواهد شد. اگرچه اخباری که وبسایت VR Zone روی پایگاه خبری خود منتشر کرده حاکی از این است که در مرحله اول فقط ۸۰۰ عدد از این محصول به فروش خواهد رفت. دلیل این عرضه نا محدود هنوز مشخص نیست. اما این نشانه ای است که ایسوس فعلاً قصد روانه کردن این محصول به بازارهای غربی را ندارد.

Asus-ZenWatch-2

Asus-ZenWatch-1ساعت ZenWatch ابتدا در نمایشگاه IFA آلمان رونمایی شد و با طراحی تقریباً گرد، شیک و براق خود نظرهای بسیاری را جلب کرد. سیستم سخت افزاری این محصول هم عرصه را برای سایر محصول های مشابه تنگ کرده است. این ساعت از پردازشگر Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی، رم ۵۱۲ مگابایتی و یک حافظه ۴ گیگابایتی بهره می برد. یک صفحه ۱.۶۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰*۳۲۰ (۲۷۸ پیکسل در هر اینچ) هم برای این محصول در نظر گرفته شده است که پوششی از جنس شیشه Gorilla Glass 3 آن را فرا گرفته است.

متاسفانه تاکنون حرفی از توان باتری این ساعت به میان نیامده است. این ساعت با سیستم اندرویدی Android Wear OS به بازار خواهد آمد. همچنین ایسوس وعده داده است که مشتریان می توانند سیستم اندرویدی ZenUI را هم برای این محصول سفارش بدهند. هنوز پافشاری گوگل به عدم حذف سیستم Android Wear از محصولات را یادمان هست. پس هنوز نمی دانیم ایسوس می خواهد با سیستم Ul خود چه کار کند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سرگرمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 18 مهر 1393برچسب:asus ZenWatch ZenWatch ایسوس ساعت هوشمند ساعت هوشمند ایسوس, | 12:42 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید