یک هیولا از آسیا : اسمارت فون فوق باریک UMI Zero با ۶.۴ میلی متر ضخامت و نمایشگر سوپر آمولد معرفی شد
UMI-Zero

 

تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چینی این روزها دوران طلایی را به سر می‌برند. کسانی که تا دیروز کاری جزء تقلید نداشتند حال به عنوان طراح، توسعه دهنده و تولید کننده در دنیایی گوشی‌های هوشمند کم کم جایگاه خوبی برای خود بدست می‌آورند.

UMi یکی از سازندگان گوشی هوشمند چینی است که با معرفی گوشی جدید خود Zero با ضخامت ۶.۴ میلی‌متر در میان رکورد داران باریک‌ترین گوشی ها جای گرفت و با کنایه به طراحان آیفون ۶ نشان داد می‌توان گوشی باریک‌تر از ۶.۹ میلی‌متری ساخت.

گوشی Zero علاوه بر ضخامت با مشخصات فنی نیز خود نمایی می‌نماید. صفحه نمایش سوپر امولد FHD با اندازه ۵ اینچ، ۱۶گیگابایت حافظه داخلی با ۲ گیگ رم و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6592T که از مدل MT6592 قوی‌تر بوده و هر هشت هسته همزمان کار می‌کند همچنین با پردازنده گرافیکی مالی ۴۵۰ که با سرعت ۷۰۰ مگاهرتز توانایی ویژه ای به این گوشی بخشیده است. هر دو طرف گوشی Zero با لایه محافظ گوریلا گلس ۳ پوشیده شده است. باتری ۲۴۰۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌باشد.

دوربین بکار رفته در Zero نیز برای یک گوشی هوشمند چینی بسیار عالی به شمار می‌رود. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دروبین دوم ۸ مگاپیکسل ساخت سونی مدل IMX214 با سنسور f/1.8 به همراه دو عدد فلش لذت بالایی برای ثبت لحظات به کاربر می‌بخشد.

سیستم عامل ۴.۴ کیت کت به همراه رابط کاربری شخص سازی شده و آپدیت هایی که از طرف شرکت تولید کننده ارایه می‌گردد کاربری روان و وجود هر گونه لگ را در این گوشی تا حدود بسیاری کاهش می‌دهد. با عرضه این گوشی و دیگر تولید کنندگان چینی می‌توان حدس زد رقابت برای شرکت‌های بزرگ و معروف دنیا سخت خواهد شد.

منبع : phonearena


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 18 مهر 1393برچسب:umi , | 12:43 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید