Anura ، پهبادی که در جیب جا می شود !
Anura-drone

اغلب هواپیماهای کنترل از راه دور غیرنظامی که در بازار به فروش می‌رسند، دارای اندازه‌های بزرگی هستند و حمل آن‌ها گه‌گاه بسیار سخت به نظر می‌رسد، ولی تصور کنید پهپادی داشته باشید که در جیب شما جا می‌شود؛ پهپاد Anura به همین قصد ساخته شده است.

این پهپاد توسط شرکت AeriCam و مؤسس آن جیسون لم تولید شده است. جیسون پیش‌تر یک عکاس تبلیغاتی بوده و علاقه بسیاری به دستگاه‌های پرنده کنترل از راه دور دارد. این علاقه سبب شده تا وی یکی از کوچک‌ترین پهپادهای دنیا را طراحی کند. کوچکی آن به حدی است که به هنگام تا زدن بال‌های آن بر روی بدنه اصلی، اندازه کلی انورا در حد یک آیفون ۶ خواهد بود.

این پهپاد می‌تواند از طریق وای فای به iOS و اندروید متصل شود و با دوربین بسیار کوچکی که دارد، قادر است ویدیوی زنده به اسمارت فون صاحب خود بفرستد. این اسمارت فون همچنین می‌تواند نقش ریموت کنترل آن را نیز بازی کند.

این پهپاد تا شدنی بسیار کوچک قرار است از اوایل ماه اکتبر کمپین خود را در کیک استارتر آغاز کند. شرکت سازنده خبر داده که میزان کمک‌های مالی و یا به نوعی قیمت هر کدام از این پرنده‌های کوچک زیر ۲۰۰ دلار خواهد بود.

جیسون لم همچنین وعده داده که در صورت جذب کمک مالی موردنیاز، کارخانه سازنده تعبیه امکانات و ویژگی‌های دیگری چون پرواز و فرود اتوماتیک، بازگشت به خانه و دنبال کردن اسمارت فون را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سرگرمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 18 مهر 1393برچسب:Anura drone anura drone folds pocket انورا ویدیو پهباد, | 12:45 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید