MindTools، راهکارهایی برای موفقیت در کسب و کار
زوم‌اَپ: اپلیکیشن MindToolsزوم‌اَپ: اپلیکیشن MindTools
 

امروزه یکی از ملزومات موفقیت در کسب و کار، برخورداری از دانش مورد نیاز برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو و یافتن راه‌های بهتری برای عرضه‌ی خدمات است. در زوم‌اَپ امروز به معرفی اپلیکیشن MindTools‌ می‌پردازیم.

امروزه رقابت شدیدی بین کمپانی‌های مختلف در حوزه‌های مختلف کسب و کار وجود دارد. این روز‌ها تنها تولید محصول خوب یا ارائه‌ی یک خدمت مناسب نمی‌تواند ضامن موفقیت کمپانی باشد، بلکه فاکتورهای مختلفی در موفقیت کمپانی‌های کوچک و بزرگ دخیل است. علاوه بر تامین پیش‌نیازهای مورد اشاره برای دست یافتن به موفقیت، در فرآیند یک کار تیمی نیز مشکلاتی پیش می‌آید که مقابله با آن‌ها نیازمند بهره‌گیری از دانش روز است. شاید برای شما نیز پیش آمده زمانی که نظرتان در مورد مساله‌ی خاصی پرسیده می‌شود، حرفی برای گفتن ندارید. یا برای انجام یک پروژه در زمان خاص به مشکل برخورده‌اید. اپلیکیشن MindTools راهکارهای متعددی را برای مقابله با مشکلات موجود پیشنهاد داده و در کنار آن برای بهبود برخی موارد نیز پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد.

MindToolsInt

اپلیکیشن MindTools توسط وب‌سایت MindTools.com برای گجت‌های اندرویدی و iOS‌ توسعه یافته است. این وب‌سایت از سال ۱۹۹۶ راه‌اندازی شده و هدف از آن ارائه‌ی راهکار‌ها و روش‌هایی برای موفقیت در کسب و کار است. اپلیکیشن Mindtools ظاهری نسبتا قدیمی دارد که در هر دو نسخه‌ی اندروید و iOS‌ می‌توان به این نکته پی برد. با اجرای این اپلیکیشن منوی مربوط به موضوعات مختلف نمایش داده می‌شود که با کلیک روی هر یک می‌توان زیر منوها را در پنجره‌ی جدیدی دید. این اپلیکیشن راهکارهای بسیار جالب توجهی را ارائه می‌دهد که به واقع در برخی موارد بسیار جالب توجه بوده و نکات جدیدی را می‌آموزد.

در صورت استفاده از این اپلیکیشن نظر خود را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، سلامت ، روانشناسی ، سرگرمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:ZOOMAPPIPHONE APPIOS APPMINDTOOLS, | 17:25 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید