سامسونگ گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۳ را وارد بازار ایران کرد
Galaxy A5Galaxy A5
 

امروز سامسونگ طی نشست خبری خود نسبت به معرفی گوشی‌های سری A اقدام کرد. این گوشی‌ها از بدنه‌ی فلزی و طراحی ظریفی بهره می‌برند و قشر جوان را هدف قرار داده‌اند.

سامسونگ در گروه محصولات A مخاطب جوان را هدف قرار داده است. در این گوشی‌های توجه ویژه‌ای به عکاسی سلفی شده و طراحی ظریف و ابعاد مناسب این گوشی‌ها نیز باعث می‌شود تا خانم‌ها هم به این گوشی‌ها بیشتر علاقمند شوند.

سامسونگ سری A را جایگزین آلفا کرد و چند محصول را در این سری روانه‌ی بازار جهانی کرد. سامسونگ عرضه‌ی این محصولات در بازار کشور را نیز آغاز کرده است. در ادامه بیانیه مطبوعاتی سامسونگ برای معرفی این محصولات را مشاهده می‌کنید:

گوشی‌های GALAXY A5 و GALAXY A3 طراحی‌ ظریف‌تر و به‌روزتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند و به پیشرفته‌ترین امکانات برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجهز هستند.

GALAXY A5 و GALAXY A3 که در رنگ و انداز‌ه‌های متنوع ارائه شده‌اند، به مصرف‌کنندگان این قدرت را می‌دهند که به سهولت و سرعت، لحظات را ثبت کنند، به شبکه‌های اجتماعی متصل شوند و مهم‌ترین لحظات زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

مدل‌های GALAXY A5 و GALAXY A3 ظریف‌ترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز هستند و بدنه‌ای یکپارچه و تمام فلزی دارند. ضخامت  A5و A3 به ترتیب 6.7 و 6.9 میلی‌متر است. این گوشی‌های همراه در رنگ‌های سفید، سیاه، نقره‌ای، صورتی، آبی کمرنگ و طلایی ارائه شده‌اند و به این ترتیب قابلیت انطباق با سلیقه‌های مختلف را دارند.

Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 برای کسانی که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند و می‌خواهند از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویر ثبت شده را به سرعت به نمایش بگذارند، تجربه فوق‌العاده‌ای است. دوربین جلوی این دو محصول پنج مگاپیکسل است که امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بالا را بیش از پیش آسان کرده است.

امکانات عکاسی نوآورانه این دو گوشی مانند گرفتن سلفی با زاویه گسترده‌تر ، امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست ، GIF متحرک، امکان زیباسازی چهره ها و گرفتن عکس سلفی با دوربین عقب (Rear-cam Selfie)، به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق سیستم شناسایی خودکار صورت، عکس‌هایی جذاب و با کیفیت بالا بگیرند.

Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 به یک نمایشگر Super AMOLED پیشرفته و فناوری نمایش قابل‌ انطباق مجهز هستند که می‌توانند تصاویری شفاف‌تر با کنتراست بالا ارائه دهند و به این ترتیب در بیشتر فضاها حتی زیر نور زیاد خورشید، محتوایی با کیفیت بهتر و رنگ‌های زنده‌تر تولید کنند.

GALAXY A5 و GALAXY A3 به یک پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی QUAD CORE مجهز هستند که می‌توانند چند کار را به طور پیوسته و هم‌زمان انجام دهند و امکان وب‌گردی (BROWSING) سریع‌تر را فراهم کنند.

این دو گوشی  دارای ویژگی‌های مختص گلکسی‌ها از جمله حالت ذخیره باتری، وضعیت خصوصی (Private Mode) و چند صفحه نمایش (Multiscreen) و نیز قابلیت صوتی قابل انطباق هستند. با بهبود عملکرد تطبیق صدا  (Adjustable Audio) درGALAXY A5 وGALAXY A3 ، صدای محیط تأثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته و می‌توانید از بهترین کیفیت صدا لذت ببرید.

مشخصات فنی گلکسی A5:

4G: LTE Cat4 (150/50Mbps)

3G: HSPA+ 42.2/5.76Mbps

شبکه

1.2GHz Quad-Core Processor

پردازنده

5.0” HD Super AMOLED

صفحه نمایش

Android 4.4 (KitKat)

سیستم عامل

Rear: 13MP AF with LED Flash

Front: 5.0MP

دوربین

Wide Selfie, Rear-cam Selfie, Beauty Face Features

ویژگی‌های دوربین

H.263, H.264(AVC), MPEG4, VP8, VC-1, Sorenson Spark, MP43, WMV7, WMV8

ویدئو

Playback : FHD(1920*1080) @ 30fps

 

Codec: MP3, AAC/AAC+/eAAC+, WMA, AMR-NB/WB, FLAC, Vorbis(OGG), WAV

صدا

Ultra Power Saving Mode, Changeable Theme (Natural, Classic, Casual, Romantic), Private Mode, Multi Screen, Quick Connect

قابلیت‌های تکمیلی

Chrome, Drive, Photos, Gmail, Google, Google+, Google Settings, Hangouts, Maps, Play Books, Play Games, Play Newsstand, Play Movie & TV, Play Music, Play Store, Voice Search, YouTube

خدمات

Google Mobile

Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n

قابلیت اتصال

Bluetooth: 4.0(BLE, ANT+)

NFC (LTE version only)

A-GPS/ GLONASS

Accelerometer, Proximity, Geo-magnetic, RGB ambient light, Hall Sensor

حسگر

16GB Internal memory + micro SD slot (up to 64GB)

2GB RAM

حافظه

139.3 x 69.7 x 6.7mm, 123g

ابعاد

2,300 mAh

باتری

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رایانه ، سرگرمی ، گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393برچسب:GALAXY A5GALAXY A3SAMSUN, | 20:7 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید