گزارش نشست خبری محصولات سری Galaxy A سامسونگ
گزارش نشست خبری محصولات سری Galaxy A سامسونگ
 

سامسونگ امروز در نشست خبری خود ورود سه گوشی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 به بازار کشور را رسمی کرد. در ادامه با گزارش زومیت از این مراسم همراه باشید.

در ابتدا علی جعفریه - مدیر کل بخش موبایل سامسونگ در ایران توضیحات کلی را در باره‌ی سری جدید محصولات این شرکت ارائه کرد و گفت هدف سامسونگ از ارائه‌ی سری Galaxy A، جوانان بوده‌اند. این محصولات در سه مدل A3، A5 و A7 وارد بازار کشور شده‌اند.

سپس مهسا سرافزار - مدیر محصول موبایل سامسونگ نسبت به معرفی سری Galaxy A اقدام کرد. وی گفت سامسونگ امسال دسته بندی محصولات خود را تغییر داده تا کاربران به راحتی بتوانند تشخیص دهند هر کدام از محصولات برای چه مخاطبی و با چه بازه‌ی قیمتی ارائه می‌شوند.

 galaxy a event 01

مدیر محصول موبایل سامسونگ سری محصولات این شرکت را اینچنین معرفی کرد:

سری خانواده‌ی A بدنه‌ی فلزی داشته، درب پشتی آن‌ها باز نمی‌شود و ظریف‌ترین گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی  به شمار می‌روند. سامسونگ در خانواده‌ی E تمرکز بر روی ارگونومی دارد و گوشی‌های این سری بسیار خوش دست هستند. باتری این گوشی‌ها قابل تعویض نیست و طول عمر باتری آن‌ها نیز بالا است. در سری J محصولات با امکانات بالا اما قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شوند.

وی سپس به معرفی محصولات سری A پرداخت و در مقدمه گفت:

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند از نظر سخت افزار و نرم افزار شبیه به هم شدند آنچه اسمارت‌فون‌ها را از یکدیگر مجزا می‌کند، امکانات جدید و کیفیت ساخت بالا است. یکی دیگر از مواردی که مورد توجه‌ی کاربران امروزی قرار دارد عکس‌های سلفی و اشتراک ‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است.

سامسونگ در گروه محصولات A مخاطب جوان را هدف قرار داده که عاشق عکاسی سلفی بوده و از طرفی دنبال گوشی ظریف هستند. سامسونگ با این گروه محصول خانم‌ها را نیز بیش از پیش هدف قرار داده است.

galaxy a event 02

از آنجایی که در گوشی‌های سری A درب گوشی باز نمی‌شود، سیم‌کارت و میکرو اس ‌دی از لبه‌ وارد گوشی می‌شوند و امکان تعویض باتری نیز وجود ندارد. ظریف‌ترین محصول در این سری، A7 با ضخامت ۶.۳ میلی‌متر است.

galaxy a event 03

دوربین‌ جلو در محصولات سری A تا  ۸۵ درجه را پوشش می‌دهد تا برای عکاسی سلفی به گزینه‌ی بهتری تبدیل شود. چند حالت عکاسی نیز به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است. به عنوان مثال با این گوشی‌ها می‌توان ویدیوهای کوتاه Gif تولید کرد یا جهت حرکت ویدیو را برعکس کرد. در نرم‌افزار دوربین علاوه بر امکان عکس برداری با صدا، امکان تهیه عکس با نشان دادن کف دست به دوربین میسر است. همچنین امکان عکاسی سلفیِ خودکار با تشخیص چهره نیز وجود دارد. هر دو قابلیت پیش‌تر در وان ام ۸ و بسته‌ی Eye Experience وجود داشتند. از دیگر امکانات این گوشی‌ها می‌توان به امکان بهینه‌سازی و روتوش خودکار عکس‌های سلفی اشاره کرد.

galaxy a event 04

galaxy a event 05

Galaxy A7

Galaxy A5

galaxy a event 09

galaxy a event 10

galaxy a event 11

سامسونگ در هر سه مدل از گوشی‌های سری A خود از صفحه نمایش AMOLED بهره برده است که از قابلیت Adaptive Display پشتیبانی می‌کنند تا در شرایط مختلف بهترین کیفیت را ارائه کنند.

این گوشی‌ها از امروز در بازار کشور عرضه می‌شوند.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رایانه ، سرگرمی ، گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393برچسب:GALAXY ASAMSUNGGALAXY, | 20:10 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید