آیفون 16،7 میلیون دلاری به بازار آمt

گران قیمیت ترین تلفن همراه هوشمند "آیفون 5" ساخت کارخانه ی "Apple " به قیمت 16،7 میلیون دلار به بازار آمد. این آیفون با طلا، الماس و دیگر سنگ های قیمتی تزئین شده است.

طراحی منحصربفرد این تلفن همراه که به آیفون الماس سیاه "iPhone 5 Black Diamond" نامیده می شود توسط آقای "استوارد هیوز" از اهالی بریتانیا و به سفارش یک تاجر هنگ کنگی در سال گذشته میلادی انجام گرفته شد. اکنون تولید انبوه این تلفن همراه آغاز شده است و هر کسی می تواند از طریق خرید اینترنتی از سایت جواهر ساز بریتانیایی، به این آرزوی خود برسد.

به گزارش خبرگزاری "ایتارتاس":

این گوشی با طلای 24 عیار و 600 الماس پوشانده و تزئین شده است. برای طراحی مارک این گوشی "اپل" نیز از 53 عدد از انواع سنگ های قیمتی استفاده شده است. همچنین پنل شیشه ای آیفون از جنس "یاقوت کبود" بوده و به جای کلید "Home " نیز، از یک الماس سیاه بزرگ 26 قیراطی استفاده شده است.

به گفته ی این جواهر ساز که ساکن شهر "لیورپول" است، پروسه ی ساخت این شاهکار نزدیک به 9 هفته به طول انجامید. اولین مشتری این آیفون که ترجیح می دهد تا نام او فاش نشود، مبلغی معادل 15،3 میلون دلار پرداخت نمود. اکنون مدل تولید انبوه این آیفون با قیمت 16،7 میلیون دلار معاملعه می شود. شرکت آقای هیوز برای دیگر مشتریان علاقه مند به خرید تلفن های منحصربفرد، مدل های ساخته شده از طلا با قیمت چند ده هزار دلار را نیز پیشنهاد می کند.
=


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:36 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید