خبري بد براي دارندگان گلکسي اس 3

ديروز بود که لیست گوشی های سامسونگ قابل آپدیت به اندروید 4.4 کیت کت منتشر شد که نشان می‌داد، Galaxy S III و S III mini در مدل 3G بروزرسانی کیت کت را دریافت نخواهند کرد. متاسفانه این گفته اکنون توسط سامسونگ تایید شد و طی بیانیه ای، دلیل این عدم بروزرسانی را توضیح داد.


دلیل این عدم بروزرسانی را از زبان سامسونگ با هم می‌خوانیم:

      به منظور تسهیل ارتقاء موثر بر روی پلت فرم گوگل، اجرای سخت افزار‌های مختلف از جمله حافظه (RAM ، ROM و … ) ، قابلیت‌های multi-tasking و صفحه نمایش باید مشخصات فنی خاصی را تامین کند. نسخه گلکسی S3 و S3 مینی در مدل 3G به دلیل دارا بودن 1GB RAM اجازه نمی‌دهد که آنها به طور موثری ارتقا پلت فرمی داشته باشند. به طور ساده تر، بعد از بروزرسانی کاربران این دو اسمارت فون، احساس راحتی و روانی بین رابط کاربری ندارند و برای آن‌ها ایجاد مشکل می‌شود. سامسونگ تصمیم گرفته است که KitKat به نسخه‌های گلکسی S3 و S3 مینی مدل 3G نیاید و این بروزرسانی صرفا برای نسخه گلکسی S3 LTE خواهد بود که دارای 2GB RAM است. این مقدار رم، از مشخصات کافی برای ارتقا پلت فرمی می‌باشد.

به گفته گوگل، وجود 1 گیگابایت رم برای اجرای هر چه روان تر اندروید 4.4 بسیار مناسب است. خود گوگل نیز تاکید کرده بود که 512 مگابایت نیز حتی برای اجرا کافی خواهد بود و این دلیل عدم بروزرسانی برمیگردد به TouchWiz UI. این دو اسمارت فون در سال 2012 عرضه شدند که تاکنون بروزرسانی‌های کوچکی را دریافت کرده بودند ولی متاسفانه از لذت کیت کت محروم شدند.

نظر شما چیست؟ آیا شما منتظر این بروزرسانی بوده اید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, | 13:18 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید